Cyklisťák - Vojtův mlýn - Od Simči a Terky

03.06.2016

Od pondělí 23.5. až do středy 25.5. jsme odjeli na „cyklisťák“ na Vojtův mlýn. Ráno jsme vyjeli od SK a vydali se po vlastní ose směr Čistá. Počasí nám přálo, a proto nám mírně kopcovitá trasa rychleji ubíhala.

Zanedlouho jsme se ocitli na mlýně, kde jsme se najedli chutného oběda a ubytovali se v chatkách po čtyřech. Odpoledne nás učitelé rozdělili do tří výkonnostních skupin. Poté jedeme poznávat krásy přírody na kole. Cestou jsme viděli Boží kámen a Hubertův zámek. Za chvíli ale začalo pršet a my se museli vrátit zpět do tábora. První den jsme ukončili večeří a volnou zábavou.

Druhý den jsme začali snídaní a pokračovali celodenním výletem po Jesenicku. Dopoledne jsme se zastavili v Kralovicích na obědě a za chvíli jsme pokračovali cestou po okolí. Cestou jsme si zopakovali hodinu „příroďáku“ pohledem na zdejší rostliny a zvířata. Celý den nám svítilo sluníčko, ale i přesto jsme byli rádi, když jsme se vrátili po náročném výletě zpět. Konec kurzu jsme ukončili večerním pohledem na rybník u Vojtova mlýna.

Ráno po předání chatek, jsme sedli na kolo a jeli zpět do Rakovníka, kde na nás čekali rodiče.

„Cyklisťák“ se nám moc líbil a budeme na něho mít krásné vzpomínky.

Simona Šmídová, Tereza Horníková

P.S. Vzkaz od učitelů pro děti: Byli jste všichni skvělí, vaše výkony obdivuhodné, někteří z vás se překonali,jsme rádi, že jste neremcali a hlavně:TĚŠÍME SE ZASE ZA ROK!!!!:):)